-(¯`v´¯)-(منتديات المايسترو ) -(¯`v´¯)-
شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر Idrgxz
مرحبا بك فى منتدى المايسترو
اذا كنت مسجل معنا فى المنتدى اضغط على دخول
وان كنت غير مسجل يسعدنا تسجيلك معنا بالضغط على التسجيل

مع تحيات
إدارة المنتدى
شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر Idrgxz
مرحبا بك فى منتدى المايسترو
اذا كنت مسجل معنا فى المنتدى اضغط على دخول
وان كنت غير مسجل يسعدنا تسجيلك معنا بالضغط على التسجيل

مع تحيات
إدارة المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةهيماأحدث الصورالتسجيلدخول
elmaystro من ** . «~®️~ منتدى المايسترو ** .~®️: منتديات المايسترو ترحب بكم في ارق المنتديات وتتمنى منكم قضاء احلى الاوقات وتفيد وتستفيد

شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
MATRIX
عضو جديد
عضو جديد
MATRIX

الانتساب : 31/01/2010

شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر   شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر I_icon_minitime19/03/10, 05:36 pm

واحد صعيدى زور فلوس فلحكومه افشتوه فراح الصعيدى بيقول لظابط اموت واعرف افشتونى ازاى
فلظابط قلوه هو يا ابن الجذمه حد بيعمل ورقه ب 65 جنيه

واحد بخيل راح يتجوز فتفقو على المهر 5000 فقلوهم معروضه عليا ب 2000 بس وحامل

واحد بخيل بيجوز ابنه ففى يو الفرح بيقول لبنه العروسه دى ليك ولخواتك انا مش كل يو مين هعمل فرح

واحد زعلان مع مراته ومش بيكلمها فكتبلها ورقه بيقولها صحينى الساعه 6 الصبح ولزقها على التلاجه فلصبح كتبتلو ورقه ولزقتها على السرير بتقلو اصحى الساعه دلوقتى 6

طفل امه بترضعوه وجنبه طفل من السودان وامه سوده بيرضع فقلوه يابخد بتشرب لبن بلشكولاته

عدل سابقا من قبل MATRIX في 20/03/10, 10:09 pm عدل 1 مرات
الاميرة شرووق
نائب المدير
نائب المدير
الاميرة شرووق

مزاجك : شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 510

علم بلدك : شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 3dflag13
الانتساب : 15/12/2009

شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر Empty
مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر   شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر I_icon_minitime20/03/10, 08:32 am

ههههههههههههههه
واحد صعيدى زور فلوس فلحكومه افشتوه فراح الصعيدى بيقول لظابط اموت واعرف افشتونى ازاى
فلظابط قلوه هو يا ابن الجذمه حد بيعمل ورقه ب 65 جنيه
تسلم ايدك

شويه نكت والله من الاخرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شويه نكت جامده مووووووووووووووووت
» شويه نكت بيخه موووووووووووووووووووووووووووت
» حكاية باربى مع الزمان ادخلو ومش هتندمو والله